Beata Hlavenková a kapela Snů

Hudba

…Album Sně plné životních a naléhavých písní je pro mne osobně v letošním roce jedním z vrcholů tuzemské hudební produkce. Věřím, že svou vnitřní krásou, obrysem bolesti a uhrančivou muzikalitou vstoupí do srdcí těch, kteří hledají. (Milan Bátor)

…Že písničky psát umí, osvědčila nejen v Baromantice, ale třeba i v projektech pro děti. Nicméně až nyní je zcela zjevné, že velký podíl na náladě i formě písní Baromatiky je právě její.
...Její album Sně je definitivním krokem k nadžánrovému a nadčasovému „písničkářství“. A sledovat její další vývoj bude nesmírným potěšením. (Ondřej Bezr)

Album Sně je pátým albem Beaty Hlavenkové, na němž se poprvé představuje také v roli zpěvačky. Beata zde zhudebnila básně Bohuslava Reynka a Petra Borkovce, dvě písně opatřila svými vlastními texty, jedním slovenským textem přispěl Martina Vedej a polským Dorota Barová. Beata používá klavír, Prophet, Rhodes a elektroniku. Hlavním hudebním partnerem při vzniku alba byl Beatě Oskar Török (Vertigo, Wojtek Mazolewski Quintet a další), zde nejen ve své tradiční roli trumpetisty, ale též jako hráč na bicí, perkuse a zpěvák. Spoluproducentem alba, který nahrávky opatřil kytarovými party, je Patrick Karpentskiv(ex Baromantika, Toxique, Lake Malawi) Spolu s nimi doplňuje koncertní podobu alba SNĚ výjimečný basista Miloš Peter Klápště (Tryptych, Aneta Langerová a další). Nadžánrová tvorba Beaty Hlavenkové se vyznačuje jasně rozpoznatelným autorským rukopisem a citlivou a soustředěnou intepretací. Kromě své vlastní hudby a čtyř oceňovaných alb (Joy for Joel, Theodoros, Scintilla, Bethlehem) též dlouhodobě spolupracovala s Lenkou Dusilovou na jejich společných projektech Eternal Seekers a Baromantice. Píše hudbu scénickou, filmovou (Dukla61), písně pro děti (Pišlické příběhy) a věnuje se též mentorské činnosti.

Její alba vycházejí u Animal Music.